سایت در حال بارگذاری است ...
info@aktronics.net هر روز 9 صبح الی 4 بعد از ظهر بجز پنجشنبه و جمعه ایران، تهران

راهنمای تروفی های Need for Speed 2015 PS4

Need for Speed 2015 یک بازی مسابقه ای جهان باز است که توسط Ghost Games طراحی و در ماه نوامبر ۲۰۱۵ (آبان ۹۴) برای کنسول های PS4 و Xbox One منتشر شده است. بازی توسط موتور فراست بیت ۳ طراحی شده و دارای سیر داستانی و مولتی پلیر انلاین می باشد. لازم به ذکر است که اتصال دائم به اینترنت از جمله ملزومات بازیست.

نکته مهم

اتصال دائم به اینترنت جزو ملزومات بازیست. به این معنا که اگر اینترنتی با پینگ پایین و پایدار و سرعت مناسب نداشته باشید، برای انجام این بازی به مشکل برخواهید خورد. عدم ورود به منوی بازی، لگ پی در پی و دیسکانکت شدن پشت سر هم از جمله مشکلات اینترنت ضعیف است. تاکنون اپدیتی برای حذف اتصال به اینترنت اجباری ارائه نشده است و احتمال این امکان بسیار پایین است ولی غیر ممکن نیست.

اصول کلی ریسینگ در این بازی

این بازی بر اساس دریفت بنا شده و با یادگیری دریفت در انجام کلیه مراحل بازی مشکلی نخواهید داشت.در این بازی مراحل اصلی Missions و رویداد ها یا Events وجود دارند که هر مرحلع اصلی خود یکی از رویداد ها به همراه یک یا چند شخصیت اصلی و در امتداد سیر داستانی بازیست. پس از اتمام مراحل اصلی با موفقیت امکان برگشت و امتحان مجدد ان مرحله وجود نخواهد داشت و در برخی مرحله ها مقام دوم و سوم به عنوان موفقیت لحاظ خواهد شد پس اگر بدنبال مقام اول هستید حتما قبل از رسیدن به خط پایان از داخل منو ریست یا خروج از رویداد را انتخاب کنید.

تیونینگ ظاهر

در این بازی قسمت های زیادی از ماشین قابل تغییر و به اصطلاح اسپورت کردن هستند. بیشتر این بخش ها شامل بدنه، اسپویلر، سپر جلو و عقب یا پلاک تغییر در پرفورمنس ماشین ایجاد نخواهند کرد. پس با خیال راحت به تغییرات این قسمت بپردازید.

تیونینگ موتور/پرفورمنس

تغییرات بخش موتور و پرفومنس بسیار گسترده و وسیع است، در این بخش با تغییرات ایجاد شده میزان اسب بخار، تورگ، مصرف بنزین، صد تا صد و صفر تا صد و شصت ماشین (۰-۱۰۰ کیلومتر درساعت/مایل در ساعت) تغییر خواهد  کرد. علاوه بر این نوع گریپ یا دریفت بودن لاستیک ها تاثیر بسزایی را بر دریف و گریپ ایجاد خواهد کرد. صدای موتور نیز با تغییرات در موتور تغییر خواهد کرد.

دریفت

دریفت یکی از زیباترین حالت های رانندگیست که در ان ماشین در حالت معلق از سمتی به سمت دیگر میرود، کنترل ماشین در حال دریفت بسیار است و نیازمند تمرین فراوان. برای یادگیری دریفت ابتدا از بخش پرفورمنس ماشین را در حالت دریف قرار دهید. (بسیار کم) و به خیابان بروید. اصول کلی دریفت به صورت زیر است.

ابتدا نوع پیچ رو به رو را از داخل نقشه مشخص و درجه تیزی یا تندی ان را حدس میزنید.

سپس با استفاده از ترمز ماشین را به سرعت مطمئن میرسانید وبا ترمز یا دستی و چرخاندن فرمان ماشین را به حالت دریف در بیاورید.

بعد از ورود به حالت دریفت، با استفاده از ترمز خیلی کم و چرخاندن فرمان دریفت را کنترل کنید.

و بعد از اتمام دریفت با ول کردن ترمز و فرمان ماشین را به حالت معمولی برگردانید.

به تدریج بعد از حرفه ای شدن در دریفت، تنظیمات ماشین را به حالت دریف کامل در بیاورید و از دریفت خود لذت ببرید.

گریپ

چرخش خودرو در سر پیچ، با بیشترین سرعت ممکنه بدون دریفت و یا لغزش گریپ نام دارد. در این حالت تنظیمات و لاستیک های خودرو خود را به حالت گریپ در بیاورید، در سر پیچ سرعت خود را به کاهش دهید و بدون تصادف بپیچید.

شخصیت های اصلی بازی

Travis

ترَویس

Ken Block

کن بلاک

Nakai-san

ناکای سان

Magnus Walker

مگنس واکر

Spike

اسپایک

Amy

امی

Robyn

رابین

Manu

منوئل

نکاتی در مورد گرفتن کامل تروفی های بازی یا پلات کردن آن

۱-اگر مرحله های فرعی بازی (Events) ها رو انجام میدید و مقام اول تا سوم رو کسب نکردید ریست ندید و تا از خط پایان رد بشید، اینجوری Rep یا Repetation بیشتری از اون مرحله کسب میکنید.

۲-برای گرفتن تروفی Full House عجله نکنید، در ادامه ماشین های شخصیت های اصلی به صورت رایگان به لیست فروش اضافه خواهند شد و با خرج نکردن پول اضافه میتوانید این تروفی را باز کنید.

۳-مراحل Outlaw رو همراه با سایر ماموریت ها برید و نذاریدش برای اخر بازی.

۴-برای گرفتن Rep بیشتر میتونید در تعقیب و گریز های پلیسی بالا ۵ دقیقه و یا دریفت کشیدن با ماشین کاملا تیونینگ شده برای دریفت در بالای نقشه استفاده کنید.

۵-در طول بازی سعی کنید Daily Challenge ها رو انجام بدید، در هر روز سه عدد از  این چالش ها برای شما اضافه خواهد شد و برای گرفتن تروفی Serious Fun به پانزده عدد از این تروفی ها نیاز دارید پس حداقل باید ۵ روز همه ی چالش ها رو انجام بدید تا این تروفی رو بگیرید.

۶-گرفتن تروفی Climbing the Ranks  نیازمند زمان نسبتا زیادی است.این تروفی نیز مانند تروفی Serious Fun وابسته به چالش های روزانه یا Daily Challenge ها است و در روز تنها سه چالش ارائه خواهد شد. به همین منظور در هر روز سعی کنید چالش های روزانه را به اتمام برسانید تا این تروفی را زودتر از ان خود کنید.

ابوالفضل خزائی

145 مطلب منتشر شده

سلام من ابوالفضل خزائی میزبان شما در این سایت هستم، یک مهندس و مدرس الکترونیک با دو دهه تجربه در زمینه ی مهندسی الکترونیک، مکانیک و مکاترونیک. در این سایت سعی کردیم با آموزش های رایگان راهنمای شما باشیم و با دوره های تخصصی مختلف آموزگار شما باشیم تا شما را با کمترین مشکل در کوتاه ترین زمان ممکن وارد بازار کار کنیم و به نتیجه مطلوب برسانیم. امیدواریم از مطالب ما نهایت لذت و استفاده را ببرید.

درباره این مطلب نظر دهید !